Powered By Blogger

Wednesday 6 March 2013

I'M BACK....SYUKUR ALHAMDULILLAH..

Dah lama x post kat blog aku ni...bz ngan hidup..hehehe (cam aku sorang je yg hidup)
Sekarang ni dh keje pulk,bertambah2 la ke bz an aku...keje kerani cabuk je...penat weh,keje lak kat kedai yg jual ASTRO..
Korang tau g register je,padahal..bnyk nya step yg kene buat sampai lah korang dpt tgk ASTRO....sampai fening2 kepala aku ni...toinnkkk!!!
Tapi syukur Alhamdulillah...setelah aku melalui fasa kejatuhan hidup...dulu aku rasa  dunia ni x adil...semangat hilang...putus asa...akhirnya aku bangkit semula dengan semangat yg baru...apa yang aku pelajari dr pengalaman yg lepas ialah..

1. Jangan sesekali berputus asa
2. Dapatkan sokongan dan dorongan drpd family
3. Dapatkan dan dengar nasihat,pandangan dan caadangan dr org lain
4. Jangan lupa berdoa bnyk2...Allah itu maha mengetahui apa yg tersurat dan tersirat dlm hidup kita
5. Bertawakal lah...

Sesungguhnya Allah telah tarik beberapa nikmat hidup yg aku ada sebelum ni.Tapi Alhamdulillah...Allah telah gantikan dengan nikmat yg jauh lebih baik dr yg sebelumnya...
Yakinlah..sesungguh nya Allah hanya menguji hamba2 Nya yg disayangi..berbanggalah jika kita di pilih...

No comments:

Post a Comment